La Colmena Rosa: Mcdonald's abandona Bolivia i Coca Cola és expulsada

martes, 7 de agosto de 2012

Mcdonald's abandona Bolivia i Coca Cola és expulsada

Molts no sabreu què és Bolivia, o no sabreu situar-lo al mapa, és un país de l'inframón, a la vora de Mordor (Perú-Ecuador) a l'Amèrica del Sud.

Després de 14 anys d'intentar consolidar-se, la popular cadena de restaurants Mcdonald's ha decidit fugir del país indígena.


Tot i que van afegir sabors autòctons de la zona (no m'he documentat però imagino que incorporarien a les burgers lo que solen menjar ells, sopa de cap de mico i llet de llama fermentada) Mcdonald's no ha tingut èxit i tanca els seus restaurants del país.


I Coca-cola és expulsada pel govern quechúa el 21 de desembre d'aquest any, amb les paraules del ministre Choquehuanca (no és un mote que m'hagi inventat jo, es diu així) "el 21 de diciembre és el fin del egoísmo, de la división, de la Coca-Cola, el fin del capitalismo" i dic jo... el 21 de desembre de 2012 no era la fi del Món?


Mentrestant segueixen bebent la beguda que van crear al 2010, la Coca Colla (xD) que està feta a base de fulles de coca, (recordem que la recepta original de Coca Cola també contenïa coca)


Sé que mai de la vida hagués anat a visitar Bolivia, però ara ho tinc més clar que mai, he vist comentaris de sudamericans del rollo "que lo hagan acá también, la coca cola es la gaseosa del diablo"(Hola?)...

No dic que la Coca cola sigui bona, però ha d'haver-hi llibertat per beure el que es vulgui, si jo vull beure lleixiu és la meva voluntat, i cap Evo Morales m'ho pot impedir, Visca Catalunya!!! Visca la llibertat!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario